Укупно приказа странице

петак, 24. јун 2011.

Momak i teta od 45


Imao sam nepunih devetnaest i bio sam momak, kada je usetala u moj zivot. Bila je starija teta skoro dvadeset i pet godina od mene imala je oko 45 godina, ali me je privlacila vise nego bilo koja mladja. Ona i njen muz uselili su se u stan pored naseg i vec stradan dosi da se zvanicno upoznaju sa mojim roditeljima. Moja keva je skuvala kafu i donela kolace, dok je cale pricao sa njima. Odmah sam spazio njene povece sise i fenomenalno dupe, pa me je to nateralo da odmah odem u wc i izdrkam. Stalno je premestala duge, oble noge i oblizivala usne dok je pricala, a ja sam kao i svaki drkadzija mog uzrasta, zamisljao kako te svoje usne spaja oko mog kuronje i kako svojim palacavim jezikom prelazi po mom glavicu. E da, zeleo sam je jako, kao ni jednu do tada.
Dani su prolazili, a ja sam je posmatrao i mastao. Cesto su nam se pogledi susretali u liftu, i uvek mi se cinilo da mi nesto nagovestava tim svojim zelenim, lisicijim ocima. Morao sam nekako da je imam, ali nisam znao kako. Srecom mi je ona pomogla u tome. Cuo sam price da starije zene vole momke mojih godina i ispostavilo se da je tako ali su i momci mojih godina odlepljivali na matorke njenih godina.
Jedno jutro sam otisao u radnju i kada sam se vracao u liftu sam sreo nju.
-          Dobro jutro! – rekla je svojim hrapavim, jebozovnim glasom
-          Dobro jutro, tetka Miro
-          Jesu ti mama i tata kuci? – upitala me je
-          Nisu! – rekoh kratko uplasen razgovorom
Kad smo stigli na sesti sprat ona rece uvredjeno.
-          Pa zar zato sto ti roditelji nisu tu neces me pozvati na kafu?
Trgao sam se na njene reci i zbunjeno je pozvao da udje. Nasmesila se i nestalaiza vrata. Uleteo sam u gajbu i cim sam staio dzezvu na plotnu, uleteo u kupatilo i oprao zube. Seo sam za sto i cekao da dodje. Bas kad sam zakuvao kafu ona se pojavi na vratima. Rekao sam joj da sedne. Sela je, prekrstila lepe nozice i pocela da prica. Pricala je o nekim stvarima koje nisam slusao, samo sam mrdao glavom i gledao u nju. Gledao sam te pune, senzualne usne dok ona izgovara reci. Zamisljao sam kako mi pusi, a ja stenjem od zadovoljstva posmatrajuci kako joj se obrazi nadimaju od mog nateklog kuronje. U tom razmisljanju me prekide ona :
-          Hej nesto si se zamisli? Slusaj posto ti nemas sa kim da provedes vece, dodji kod mene oko osam a ja cu napraviti nesto za klopu. Posle mozemo da gledamo tv ili sta nam vec padne na pamet.
-          Nemojte molim vas  - poceo sam ja da foliram
-          Ma nemoj da se bunis, poziv se ne odbija. Uostalom nisi video nas stan.
Ispratio sam njene njisuce kukove do vrata i cim je izasla iz stana, zavalio sam se u fotelju i ekspresno izdrkao. Nesumljivo me je pozvala na jebacinu. Ceo dan sam se spremao i tusirao, birao najlepsi parfem i na kraju lickanja, obukao moje specijalne bokserice. Maznuo sam caletu flasu viskija iz bifea i lepo upakovao. Vreme do osam sati je sporo prolazilo. Nisam mogao vise da izdrzim i pozvonio sam na njena vrata vec u pola osam. Otvorila je obucena u dugacku haljinu boje peska, kose savijene u debelu pundju. Poljubio sam joj ruku i ona se na taj gest sva raznezi. Uvela me je u sobu i ponudila picem. Pokazala mi je bife i ja sam odabrao neki francusi konjak. Natocila je dve case da nazdravimo.
-          Pa, nadam se da ti se svidj nas stan. Jos ti nisam pokazala spavacu sobu ali to ces videti kasnije.
Malo sam pocrveneo i ona se zakikota. Pricali smo pola sata i vecera je najzad bila gotova. Jeli smo u tisini uz svetlost dve svece i polako sam poceo da osecam neku toplinu u preponama. Kada smo zavrsili sa klopom, ona me posadi u dnevnu sobu, i donese mi pivo. Cugao sam polako i skupljao muda za akciju. Ali nije bilo potrebe. Pustila je neki senis i zamolila me za ples. Tela su nam se spojila i lagano smo plesali u ritmu pomalo dosadne balade. Osetio sam njene grudi na mojim, bradavice koje su se ukrutile i bodu me. Njene ruke su kruzile mojim ledjima, a njen dah polivao moj vrat. Neminovno je da je poceo da mi se dize. Osetila je izbocinu na mojim pantalonama i jos vise se pribila uz mene. Stomakom je trljala moju budzu i saptala:
-          Mazi me...
To je bilo sve sto sam hteo da cujem. Spustio sam ruke na njene guzove i prvo ih polako milovao, zatim poceo mestimicno da ih stezem. Presla je jezikom preko moje brade i usana i uvukla mi ga u usta. Jezici su nam se spleli i tu je pocelo ono pravo. Odvojila se od mene i haljina joj je skliznula na pod. Ostala je u cipkanim gacicama i brusu, carapama na haltere, cipele je skinula i kao balerina prosetala ispred mene. Ugasila je muziku i tiho rekla:
-          Sedi i opusti se.
Namestio sam se u fotelju i posmatrao njeno zavodjenje. Njihala je kukovima i polako skidala visak odece. Ostala je gola i stala ispred mene okrenuta ledjima. Presamitila se i isturila svoje bozansko dupe tik ispred mene. Rasirila je rukama svoje polulopte i pokazala mi svoje blago. Njena socna crvenkasta picka je okvasila i rasirila, klitoris je nabubrio i porastao, a purpurni anus obrastao neznim paperjastim dlacicama kao da je pulsirao od zelje da ga moj majstor popuni. Polako je isla unazad i priblizavala tu svoju dolinu mom licu:
-          Lizi me, ljubavi.
Poljubio sam je nekoliko puta u polutke a zatim jezik zaronio u guznu brazdu. Olizao sam supak nekako nezno i ovlazio male usmine i klit koji su se sijali od moje pljuvacke. Lizao sam taj predivni pejzaz ciavu vecnost cini mi se, zabijao jezik malo u picu, malo u cmar, pravio neke cudne oblike po njenim jebackim rupama. A onda su na red dosli prsti. Kaziprst desne sam pomalo zarivao u njen supak, srednjakom pravio krugove unutar njene vagine. Stenjala je i govorila dubokim glasom:
-          Kako si samo vest malisa, tako me lepo tucas prstcima, zavuci mi prstic jos dublje, hocu da me napunis koliko mozes.
Sevio sam je rukama i uzivao u tome kao da je jebem onako stvarno. Ustao sam i skinuo sve sa sebe, zatim je polozio na pod i digao joj noge na ramena. Glavu sam zagnjurio u njene sise a karu polako ugurao u rasirenu podmazanu picu. Osetio sam kako su muda legla na njen supak i poceo da je tucam u brzom ritmu. Stvarno sam pokusavao da joj nabijem do jaja ali ona je bila preduboka. Osetio sam da cu svrsiti,  izvadio sam karu i poceo da je prskam po trbuhu.
-          Nemoj prestajati, jebi me dalje!
Vratio sam i dalje ucvrscen klip u njenu vrelu picu i nastavio da je tucam. Polako se priblizavala vrhuncu i tada se odjednom trgla i izmigoljila ispod mene okrecuci se i isturajuci zadnjicu:
-          Sta gledas, jebi me!
Uhvatio sam je za struk i nabio majstora u nju. Mesala je sve brze i divlje. Pocela je da se grci, a onda je zabila nokte u tepih i lice prionula na pod. Ostao sam u njoj, a ona je drhtala jos nekoliko minuta i najzad legla osamucena od orgazma. Obisao sam je i moj i dalje ukruceni kar joj  ponudio u usta. Podigla se na laktove i uvukla ga je u sebe do grla. Kara je bila topla i sluzava u njenim ustima, muda su lupkala u njenu bradu a ona je mumlala i ocigledno uzivala. Kada je osetila da cu svrsiti izvadila ga je iz usta i pocela grubo da ga drka. Podmetnula je dude i moja bela tecnost je pocela da prska po njenim sisama i krutim bradavicama. Olizala je karu i poljubila me strasno. Seli smo jedno pored drugog i zapalili cigaretu.
Tu noc smo prespavali u njenom stanu zagrljeni i zadovoljni...

Нема коментара:

Постави коментар