Укупно приказа странице

четвртак, 23. јун 2011.

Jebacina u sendvicu


Zbog strogog porodicnog vaspitanja udala sam se nevina. U braku sam dvadesetak godina ali ne i srecna kako sam ocekivala. On je u meni nasao sve i zaista me voli ali to se ne bi moglo reci i sa moje strane. Previse je konzervativan i ljubomoran iako mu ne dajem povoda za to. Veoma tesko se odlucim da vodimo ljubav. Senzibilna sam i veoma lako svrsavam, skoro svaki put. Pomislila sam da bi me sad raspalila jedna zestoka jebacina u sendvicu Njemu nedostaje maste pa kad mu se digne on bi samo da ga zavuce i isprazni se u meni. Potom interesovanje prestaje, okrece se na drugu stranu u sendvicu. Iako sam svrsila osecam se nezadovoljena.
Pre izvesnog vremena u moju kancelariju je sa mojom prijatljicom usao visok i prosecnog izgleda muskarac. Prijatljicu sam upitla ima li sta da mi da za citanje, da prekratim vreme u pauzama izmedju dva posla. Ona nije imala nista, ali je Ranko (tako se zvao) vise u sali ponudio erotski casopis. Rekla sam mu da donese sto je on brzo i ucinio. Bile su to erotske novine sa puno erotskih prica i ispovesti. Uzivala sam dok sam ih citala, jer imam bujnu mastu. Cak sam i sebe zamisljala u nekim situacijama. Kada je Ranko dosao da uzme procitan casopis doneo mi je novi. Sprijateljili smo se i ja sam mu se poverila. Predlozio mi je da zajednicki napravimo avanturu u susednom gradu, obzirom da je i on ozenjen i da u nasem malom mestu nemamo sanse da se sastanemo, a da ne budemo vidjeni bar od jedne stane. Nisam bas odmah pristala, jer sam se plasila svega. Kako cu se ponasati prvi put u takvoj situaciji, da li ce nas iko videti, hocu li posle imati problema? Kada je Ranko izlozio svoj plan, pristala sam. Preko oglasa nasao je stambeno obezbedjenog, slobodnog muskarca u susednom gradu, koji je zeleo da nas ugosti. Odgovaralo mi je sto je znao samo Rankov telefon na poslu, prava imena i adrese nije. Ranko je rekao da mogu da odustanem u svakom momentu, da se nijedan nece naljutiti, sto me je donekle smirivalo. Otisli smo jedno pre podne za vreme radnog vremena. Docekao nas je visok, naocit muskarac malo stariji od mene, a malo mladji od Ranka. Rece da se zove Dragani da je pravnik. Bila sam van sebe od uzbudjenja sta ce se dogoditi i kako ce stvari da se odvijaju. Uz kafu sam popila, van mog obicaja rakiju da se osokolim. Posto je vreme brzo odmicalo, iako smo od kuce posli okupani, Ranko i ja smo, na njegov predlog otisli zajedno u kupatilo, jer je Dragan to obavio pre naseg dolaska.
Ranko mi je pomogao da se svucem, ljubeci mi usne, vrat i ramena. Odmah sam otisla pod tus, gde mi se Ranko pridruzio posle tridesetak sekundi, koliko je njemu trebalo da se svuce. Tada sam prvi put videla golog muskarca a da mi nije muz. Njemu se odmah digao na moju guzu, sisice i crnu pickicu. Malo smo se istrljali sapunom, a onda mi je ponudio da uzmem njegov opran kurac u usta, obzirom da je znao da do tada to nisam cinila.
Radoznalo sam prihvatila, ali tako sto sam ga uzela sa obe ruke, pa najpre dodirivala usnama a zatim jezikom. Nezna i glatka kozica je godila mojim usnama pa sam ga stavila u usta. Prijalo mi je a izgleda i njemu jer mu je glavic narastao a ceo kurac poceo da se trza i zateze. Uplasila sam se da mi ne svrsi u usta, pa sam se izmakla a on rece da svrsavanje ostavimo za moju vlaznu, sa obe strane uspaljenicu. Sa spoljne strane vlaznu od vode ispod tusa a sa unutrasnje od prirodnih sokova.
U spavacoj sobi, na sirokom farncuskom lezaju, vecnas je cekao domacin Dragan. Bio je pokriven frotirskim prekrivacem, a kada sam se zavukla do njega shvatila sam da je i on potpuno bez odece kao i nas dvoje. Legla sam izmedju njih dvojice i u obe ruke uzela po kurac. Ispunilo mi se veliko zadovoljstvo koje sam potajno prizeljkivala. Malo sam im povukla gore dole kozice preko glavica, a onda se Ranko nadneo nadame i poceo da mi ljubi grudi, vrat i lice. Dragan se spustio dole, malo mi pomazio picku rukom, zatim usao izmedju mojih nogu razmakao ih i zamolio me da ih savijem u kolenima. Poceo mi je, kao niko do sada maziti picku jezikom, palacajuci njime preko mog klitorisa da sam za koji minut pocela svrsavati, stiskajuci mu glavu nogama od zadovoljstva.
Kada sam se malo pribrala, Ranko je legao na ledja i navukao me na sebe. Opkoracila sam ga, to sam i muzu cesto radila, centrirala picku na njegov ukruceni kurac i svom snagom sela na njega. Ispunilo me je blazeno zadovoljstvo. Dragan je klecao  iza mene i svojim kurcem me mazio po rubovima vec napaljene picke i po guzi u koju je hteo da prodre ali mu ja nisam dozvoljavala, jer jos nisam bila spremna za tako nesto. Da Ranko ne bi previse brzo zavrsio jebacinu, a htela sam da to potraje, sisla sam mu sa kurca i upraznjeno mesto ponudila Draganovom kurcu.
Zavukao mi ga je otpozadi do kraja, drzeci me za kukove i navlaceci me sa obe ruke na njegov kurac uz glasne komentare, kojima sam se i ja oslobodivsi se, uskoro pridruzila. Godilo mi je sto ne moram da se ustrucavam kao sto cinim pred ljubomornim muzem. Dok me je Dragan jebao od pozadi, Rankov kurac me je dodirivao po crnoj i kovrdzavoj dlakavici i po stomaku. Ruke su mu bile na mojim sisama i on je glasno navijao bodreci cas njega recima:
-          Nabij joj ga do kraja – a cas mene:
-          Mesaj dupetom, slomimu kurac!
Ne znam sta sam sve pricala u transu a svrsila sam sigurno desetak puta, sedajuci cas na Rankov kurac pa se ponovo nabijala na Draganov, tako da zbog pauza oni nisu nikako svrsavali.
Uzbudilo me je sto su to drugi novi muskarci, sto su dva odjednom, i sto smo svi izgovarali ono sto nam trenutno padne na pamet. Najpre je Draganu dosadilo da kleci, uhvatio me za kukove, usitnio jeb i onda mi sasuo sadrzaj svog kurca u moju utrobu. Ponovo sam sela na Rankov kurac i nisam silazila dok nije svrsio u moju napaljenu picku. Velika kolicina zajednicke sperme se slivala niz njegov kurac na stomak.
Zadovoljna i iscrpljena legla sam izmedju njih. Dragan je zapalio cigaretu. Pozelela sam da sve ovo ponovimo posle malog predaha, ali smo morali na autobus i nazad na posao.
Sve to, i malo vise, ponovili smo za nekoliko dana, ali o tome nekom drugom prilikom.

Нема коментара:

Постави коментар