Укупно приказа странице

уторак, 21. јун 2011.

Jezikom do vrhunca

Danasnji post posvecujemo nekim takodje zanimljivim stvarima i temama. Pisacemo malo o tome kako najbolje i najpre stici jezikom do vrhunca ili popularnije je reci mozda jezikom do svrsavanja. Zato obratite paznju i momci i devojke, sledi jedna zanimljiva erotska prica...
Udala sam se veoma mlada, neiskusna, rodila detei bila srecna u braku. Mnogo smo se voleli, ali za pravo cudo saznali smo sasvim slucajno. Jedne veceri muz me je pozvao da dojem kod njega u kupatilo da mu pravim drustvo dok se kupao. Zamolio me je da mu istrljam ledja sto sam naravno prihvatila odmah. Onda sam u jednom momentu, ni sada ne znam zasto sam to tada uradila, pocela da ga brisem po telu sa peskirom, ukljucujuci i njegov kurac. Kurac mu je momentalno postao velik i ukrucen, i poceo je da raste brzo medju mojim dlanovima. Nisam mnogo oklevala sagnua sam se i brze bolje strpala taj divni kurac u usta. Posto smo tek upoznavali svoju seksualnost, bili smo oboje neiskusni i mladi bracni par, koji se samo jebao najklasicnije i to u mraku, moj muz je videvsi kako sam halavo navalila na njegov kurac jauknuo od zadovoljstva. to je u meni izazvalo zaista burne reakcije, prvi put sam osetila strujanje kroz svoju picku koja je drhtala i pustala sokove od uzbudjenja. Molio me je da ne stajem, da mu pusim kitu i urlao kako mu nikada nije bilo ovako lepo. Ja nisam prestajala da ga ljubim, da mu sisam kurac, da mu dudlam prelepu nabreklu kurcinu koja je rasla do nenormalne velicine u mojim  ustima i pulsirala snazno. Lizala sam mu glavic i vadila ga povremeno kako ne bi svrsio pre vremena, kako se nikad ne bi zadovoljio i kako strast ova koju oboje konacno osecamo ne bi nikada splasla. duboko sam ga uvlacila u usta i sisala ga do kraja je bio u mom grlu. Nismo vise mogli da izdrzimo, otisli smo u sobu, i to u dnevni boravak, a ne kao do tad u spavacu sobu u kojoj bi nas sacekao krevet i mrak. Svetlo je bilo upaljeno, i seo je na ugao nase garniture zavalivsi se udobno, pruzajuci mi svoju kitu i uputio mi je strastan pogled koji je govorio da zeli da nastavim sto pre da mu pusim kurac. Uh kako sam mu samo pusila kurcinu, oblizivala sam mu glavic, gutala ga i sisala go kraja i do samog korena, pljuvala sam po njemu visak pljuvacke koji mi se pri tom lucio, i drkala ga po malo dok mu pusim kitu. Jecao je od zadovoljstva i molio da ne stajem. Svidelo mi se to sto sam osecala kao da dobijam neku vrstu moci nad njim, kao da sam ja sad ta koja komanduje i vodi igru. nisam se vise zadovoljavala samo pusenjem kite, zlelea sam da zadjem jos dalje. polako sam pocela da se jezikom spustam dole, blize njegovim stisnutim i ukrucenim jajima, lizala sam ih i gutala, razvlacila sam ih usnama i dudlala, davila sam senjegovim jajima. On je siktao i bio u transu , od cega se moja picka sva bila rascvetala i klitoris se toliko bio ukrutio, ad sam se morala maziti i trljati ga jer sam mislila da cu pregoreti od tolike zelje i strasti. Jezikom sam se spustila jos malo nize, ovaj put i ispod jaja, i uputila se pravac prema rupici na njegovoj guzi. Na momenat me je pogledao upitno, ali odmah mi se prepustio, pocela sam da mu oblizujem cmar i da jezikom palacam oko njegovog anusa sve dok mu nisam jako nabila jezik u bulju. Pomislila sam da ce svrsiti koliko je poceo da stenje i iako mi je bilo zao sto ce svrsiti tako brzo, pocela sam dok sam ga jebala jezikom da mu snazno drkam kurac. Proslo je mozda jos par sekundi kako se jebe, tj. kako sam ga pocela tako razvaljivati u bulju i drkajuci mu kurcinu, i topla sperma pocela je da pršti i da se rasipa svuda oko nas....

Нема коментара:

Постави коментар