Укупно приказа странице

петак, 10. јун 2011.

Hotlajn matorke uživo

Imate srece da ste naisli na pravo mesto jer ovde imate najbolje domace hotlajn matorke uživo. Ako ste ljubitelj hotlajna i volite da okrenete sa vremena na vreme neki 0900 broj onda cete se yaista oduseviti. Najveci iybor ovde na sajtu imate nasih domacih mama, matorki sa ovih rostora sa svojim licnim oglasima koje su spremne i vole da uživaju u telefonskom seksu. Treba jedino da udjete ovde u njihove galerije slika i da sebi nadjete i odaberete vrelu mamicu koja ce vam dati sve sto želite.
Tu moyete naci osim mamica i udate i razvedene žene, možete naci neku koja bi vam mogla biti tetka ili strina ili mamina drugarica, ili bi vas mogla dobro pojebati neka matora tašta, uffhh kako bi to moglo biti zanimljivo, da vas pokara ženina mama, to je baš vrhunska seksualna fantazija.
evo vam erotska poema za dalju inspiraciju:
Lizem ti vrat, usne mi klize polako te grickam da se tvoj kurac veliki digne. Jezik pruzam klizem po tebi, lizem te jako da ne znas gde si. Sve jace lizem jezik mi kruzi vrti se vrti dok ne poludim.... Nasa igra postaje sad vruca i jaca jer kurac tvoj i moja vrela picka su sada dva najbolja prjatelja. Ruke mi se spustaju polako niz tvoje telo, diram ti kurac i hvatam, i vec vristimo oboje u ekstazi izanosu. Kurac ti drzim cvrsto i lepo, na picku stavim da po njoj mi klizis, palim se jako i vec bi ga htela, ali kazes da mi nije dovoljno vrela. Pustas me da ludim sve jace i jace i shvatam da mi se sada vec zaista place. u usta stvaim sve jace njega jer pickica vlazi bez problema. Sad ga i usta traze traze da udje jace nabijam ga zestoko da sperma izadje. Zadovoljstvo nase je lepo i divno  da bi sa nama jos neko verovatno uzivao....


Нема коментара:

Постави коментар