Укупно приказа странице

понедељак, 20. јун 2011.

Lepota jahanja

Putovala sam jednom autobusom prema novom beogradu, pa kako je bila velika guzva, svi su se nabijali kao sardine i jedva se disalo. Ja sam osetila da me je nazad pritiskalo nesto tvrdo po guzi i butinama. Odmah me je obuzela zelja o lepota jahanja. Jedva sam uspela da se okrenem i videla sam jednog visokog, lepog mladića koji se bio nabio na moj zadnji deo jer su ga verovatno gurali drugi. Osetila sam da me nazad pritiska i nešto toplo, tvrdo i zaključila sam da se to on nabija svojim nadignutim kurcem na moju guzu. Okrenula sam se, pogledala ga još jednom, on se osmehnuo, a onda je nastavio da me pritiska debelom batinom koja mu se nalazila ispod tankih pantalona. Ja sam mu pružila ruku nazad, uhvatila sam ga za tu nabreklinu pantalona i osetila sam pod prstima debelu, nadignutu kurčinu koja je pod mojim prstima počela da skakuće. Stiskala sam ga svim prstima desne ruke, on se sagnuo prema mome vratu, što je u toj gužvi bilo normalno i šapnuo mi:
-          Pođi sada za mnom. Ja ovde silazim. Stanujem sam i imam ludu želju da se volimo. Obecavalo je sve perverzan seks.
Pošao je prema vratima, ja sam ga sledila, jedva smo nekako izašli. Našli smo se na ulici a kad je autobus otišao on je prišao i nastavio monolog:
-          Ja moram da budem sa tobom, ono što si opipala suviše se raspalilo, veliko je, debelo, vrelo, već je zabalavio od velikog nabreknuća, mora da uđe u tvoje topline, hajdemo kod mene...
Ubrzo smo stigli do njegove kuće i ušli u jednu oveću prostoriju koja je imala veliki, meki i nemamešteni kauč. On je lagano počeo da se skida a rekao je da se i ja odmah skinem. Uskoro smo stajali goli jedno prema drugom i ja sam zaista bila zgranuta koju kurčinu ima taj mladić, iznad jakih nabreklih muda. Prisao mi je, poljubio me, a ja sam obuhvatila njegov vrat, nabio mi je jezik u usta i počeo da vrti. Bila sam zaista raspaljena jer je ovo bio izuzetno lep i zgodan momak. Podavala sam mu se i jedva sam čekala da me pojebe. Njegova kurčina je zaista bila zastrašujuća a ja sam mu iskreno priznala:
-          Čuj ja mnogo volim da jašem na lepom mladiću, da se nabijam na njegovo meso, da me ono probija do stomaka i dovodi do ludila...
-          Može, kako ti želiš, meni je svejedno, važno mi je da ova velika i debela mesina uđe u tvoju toplinu, da je tamo miluju tvoji vreli, vlažni, pohotljivi zidovi, a kako ćeš me primiti to je svejedno.
Onda je došao do kauča i legao na leđa, pozvao me, čekao me je sa uspravljenom kurčinom. Ja sam odmah došla, opkoračila ga i bilo sam već poludela od saznanja da ću sada jahati na ovom lepom nadrkanom pastuvu. On je uzeo rukom svoju kurčinu, protrljao glavićem o dražice do dna, do rupe koja ga je čekala, a onda je gurnuo glavić i rekao:
-          Ja već osećam da su zabalili i on i ona žele da se predaju jedno drugom. Ona želi da se nasadi na njega a on želi da je odozdo probije do onih tamo drugih usta koja čekaju glavić i žele da ga progutaju. Sada si ti na redu, nabijaj se, probijaj svoje telo njime i nasadi se na ovu debelu batinu koja je zinula unutra i grize onim širokim otvorom, koji pušta bistru slluz i podmazuje ih oboje da bude glatko spajanje. Nabij mi se do dna, onda ću praviti lude pokrete u tebi...
Ja sam se gurnula dole i osetila sam da mi je nestao do nekog zida, osetila sam da je probio do dna, navukao me je još jače i ja sam celom težinom sela nakoren te kurčine, a on se ispružio celom debljinom i dužinom kroz moje telo. Vikala sam:
-          Oh, osećam vrelinu ovog mesa koje mi je pokupilo sve živce i nadražuje ih, osećam da mi glavić probija kanale i čini mi se, odnosno želim da mi uđe u stomak, u grlo, u usta, da me celu nasadi kao na ražanj.
Okrećem se celim telom i on pravi osmice u meni. Te osmice me dovode do ludila, ja ga osećam vrelog, sluzavog, glatkog, na svojim zidovima ostaju mi oblici njegovog vrelog glavića. On me grize, ujeda, vrti po mojim kanalima, pravi krugove, pravi zamahe kao nekakva ljubavnice čvrsta poluka koji ne mogu da slomim. Svi moji zidovi pokušavaju da ga slome, da mu otkinu glavić, da ga pregrizu preko polovine ali on je žilav, on ne dozvoljava, zato mi ostaje samo da ga tako celog obavijam svim svojim mišićima, unutrašnjim ustima, svim živcima i naborima moga tela.
-          Oh, ja se nabijam, ja jašem na lepom pastuvu, on mi je odozdo probio telo nekim toplim mesom, ja ludim na njemu, ja se predajem, ja se sama nabijam, ah poludeću....
On je nastavio moj monolog:
-          Navlačim te na ovu kurčinu pastuva, probijam te do stomaka, osećam da je sve vlažno, toplo, podmazano, okrećem ti telo, pritežem ga i osećam da moj kurac pravi osmice i šesnaestice u tvome telu. Ovo je nenormalno kako se naša tela uzimaju i predaju. Osećam da su ti usmine zinule da me mole da ih nabijam... Jaši, jaši, ja sam jak i nadrkan pastuv...
-          Jašem te, volim da jašem na pastuvu kome iz samara izrasta ova vrela kurčina...
On je počeo da vrišti , da urla, okretao je divljački više se nije znalo kuda mu telo juri, nije se znalo šta sve radi ona pastuvska kurčina u mojim kanalima.
-          Oh, oh, ja ludim, ode sve iz mene u tebe, sav sam pretvoren u spermu koja ključa iz mene i šprica u tebe, aaaahhhhhhh!!!!! Bilo je to pakleno svrsavanje....
Osetila sam da breca u meni, da me šibaju pljuskovi sperme, da mu glavić izbacuje beskrajne količine mleka i hrani moju unutrašnjost koja sve guta. Ja sam tom njegovom pljuskanju otvorila sve svoje šupljine, počela sam da ga stežem nekim unutrašnjim usnama i zubima. Pala sam na njegove grudi, moje usne su se spojile sa njegovim i naši jezici su brecali kao njegov kurac u meni, kao moji kanali koji su proždirali njegovo meso.

Нема коментара:

Постави коментар