Укупно приказа странице

четвртак, 17. март 2011.

Sisate plavuse

E da... Ko ne voli zene koje su ustvari rave zene. Znaci zena sa oblinama pa jos ako je palvusa....nista bolje od sisate plavuse :) Ako ste ljubitelji eto da znate i ja sam jedna od spomenutih dama koje toliko volite. Neverovatno je to koliko muskarci bez obzira na to da li preferiraju brinete, crnke ili ridjokose devojke, obavezno na prvo mesto mesto stavljaju plavuse. |postoje i oni koji ne zele da priznaju da vole plavuse jer im se prisivaju vec svima poznati epiteti, zna te svi viceve vec na racun plavih devojaka. Ali, sta je vazno spomenuti kod ove zezancije po pitanju plavusa, svi, ali, svi muskarci se okrecu za dobrom plavusom i najolje guze.
Da, kazu oni, ma glupa plavusa, ali kada prodje jedna od njih, bez obzira na zgodnu crnku pored njega, ova je prva baca u totalnu senku, u zapecak. Sta ces, plavuse se zaista opravdano pravi i jedini seks simboli. Imam jednu drugaricu, takodje plavusa kao i ja, treba da vidite kako ta riba izgleda! To je ostvarenje svih muskih snova, definitivno. Nije jako visoka, otprilike 1,70 cm, ali verujte mi na rec, kada stane na visoke stikle vise od toga vam ne treba, jedino ako necete da riba bude vislja od vas...bljak ako se ja pitam.strasno je u pozitivnom smislu kad vidite kako ona deluje i utice na muski svet. Nema tog koji se ne zbuni za pocetak, ili bar ne pocrveni malo, jer osim sto izgleda tako kako izgleda ona ima jednostavno urodjen seksipil koji vas izbezumljuje naprosto, sto znaci automatski da je i jedna vrlo pametna devojka jer te dve stvari po meni su nerazdvojne. Treba znai kako se ponasati i ne odavati nikada onaj izgled jeftinoce i dostupnosti za svakoga ko je us put. Elem, riba je prava pravcata seks bomba. Moja sreca je da ja znam i mnogo vise o njoj, nesto malo golickavije hehehe. Recimo da smo jos kao mladje, znamo se jako dugo, volele da eksperimentisemo, tako da se moze reci da je jedna od prvih ljudi sa kojim a sam imala seksualna iskustva. Uff, kad se samo setim kako smo se znale provoditi, pa svaki muskarac ima tu vecitu fantaziju da prvo posmatra dve takve ribe u svojim igricama, seks sa dve ribe, a da im se kasnije naravno i prikljuci. Verujte mi, to je prizor koji se ne zaboravlja, a kad smo vec kod toga imamo i neke seksi snimci koje smo se trudili da zabelezimo i koje i dan danas sa uzivanjem volimo da pogledamo.

Нема коментара:

Постави коментар