Укупно приказа странице

среда, 16. март 2011.

Grupni seks

Ja ga gledao dok je spavao pored mene. Skloni i lagano hrkanje. Ja izdvajali iz listova s ​​njegova tijela. Moje oči pitali dolje duljina njemu, njegovim prsima, trbuhu i meke penis, nestled u mekom plamenjače gnijezdo plavu kosu. Moja maca totlano je bila mokra.  Poludela sam od zelje za njim, za njima, po svaku cenu sam zelela grupni seksJa giggled na što rožnat jutros.Jutro je drvo više njegova stvar, ali sam se probudio bolan za zajebavati i instant zadovoljenje. Spuštanju i pozicioniranje sebe, ja pomiluje njegove meke penis olako. On nije promiješati. Sam se preselio nad njim i to uzeo u usta. Njegova mekoća osjećao čudno u usta kad sam tako sam navikao na to da je debela, tvrda i puna.Barem u ovoj veličini mogao sam držati sve od njega. Sam počeo sisati tiho. Ipak spavanje čvrsto, nije probuditi - spremiti za njegov penis - počela je pokazivati ​​znakove života. S jedne strane cupped oko bazu njegov penis, moj palac stroking njegov lopte ubrzo sam pustim druge strane skliznuti između mojih bedara da prst moj moistness. Konačno je počeo stenjati. Konačno buđenja na njegov penis bude sisao seksualno orgijanje  u moje mokro ustima, osjećaj moj jezik tužbe protiv svoje kolo i moje obraze sisa iznutra puta su mu ne samo rasti fizički, ali i iz svog dubokog sna. Automatski rukama pronašli moju kosu i čvrsto zahvatila. Njegove ruke pomaganja mojoj glavi bobbing pokreta. Gledajući gore Vidio sam njegove oči su odškrinuta, gleda dolje na mene. Moja usta klizna gore i dolje njegov ikada produžuje penis. Ja okusio maleni špricati od precum i bio potaknut da pumpa teže. Od duboko u grlu mojim nastojanjima mu nanesene režati. Njegov hips brušenje gore u moje lice. Ja gotovo da i nisam videla kad sam svrsila, bilo je eponovljivo iskustvo, kada je konačno u punom jarbola, ali dalje sam sisao. Moja maca ached biti fingered, lizali, dotaknuo. Na kraju pustiti njegov penis sam se preselio iznad njega. Kao što sam otvorio moje noge da mu se, jak miris moj seksualni vise partnera do obje naše noses. Znao sam bio spreman za njega i uhvatio moj hips, mi guranje dolje na njegov debeli član. Ona osjeća slavno biti ispunjen njegov penis. Tako debeli tako teško. Udaranje sva prava mjesta. Ja squired u slast kao moja maca squelched u mokrim zadovoljstvo. Zajedno smo se preselili u tekućini potezima jedni protiv drugih, i sada očajnički pokušavaju doći do naše oznaka. Širi, širi koljena da se više od njega. Naslonjena lagano natrag, sam osjetio njegov prst pronaći moj klitoris i trljate protiv njega. O, moj Bože, žarulja za bljeskalicu svijetli u mojoj glavi kao što mi pomiluje i sa prstom i penis rade u tandemu da mi donese do vrhunca. Njegovo tijelo glistened znojem kao što je sada pogodio njegov hips u punom akcije, moje tijelo je odgovorio u naturi kao znoj trickled između mojih velike sise  i niz moja leđa kao što sam ga jebeno za sve sam bio vrijedan. Rika glasno je naglo njegov teret na mene, gotovo kao što sam došao na njegov još uvijek tvrdi hard penis. Cereći sa zadovoljstvom sam leant dolje da ga poljubi. On spanked moje obraze kao što je on malo moje donje usne. "Sta je to sto me tera da ga nabijam u guzu?" Obozavam analni seks !!! "Bio sam uspaljen sam naveo jednostavno, klizna off njegov bok, naši sokovi svi nad njim. "Pa bilo kada mogu pomoći dama van .. "Rekao je s osmijehom i preselio svoje tijelo preko moje. Ja sam još uvijek napaljeni

Нема коментара:

Постави коментар