Укупно приказа странице

уторак, 5. април 2011.

Erotsko chatovanje

Sedim sinoc, bilo je vec kasno po svoj prilici, s obzirom da je radni dan, negde oko01:15h po ponoci, i vrsljam tako po netu, trazim i pregledam kojekakve ponude za erotsko chatovanje ili da budemo onako priblizniji, kako bi se reklo po naski erotsko cetovanje i mogu vam reci bila sam prilicno iznenadjena koliko je ponuda na ovu temu siroka i bogata. Prvo postoji toliko chat sajtova da ni sama nisam znala gde da se zakacim. vidim po sobama mnogo zanimljivih nickova i rekla bih zanimljive teme na koje se mozete prikljuciti i ostvaiti svoj kometar i tako recimo nadjoh neki. mogu vam reci da je to vrlo, sad bi mnogi rekli riskantno, ali ja smatram ukoliko je covek samosvestan i pametan i zreo, zaista jedan od vrlo primamljivih i zanimljivih nacina upoznavanja. Ako zelite da upoznavanje sa domacim devojkama, treba samo da znate da sami nadjete domace devojke upoznavanje i vi cete vec ronaci ono sto trazite, sigurna sm. Ja sam se sinoc pocela kuckati prvo onako preko kompa sa nekim likom, koji je sedeo i pijuckao sa nekim drugarom kod njega kuci su bili, i valjda isto tako kao i ja, delom iz zabave delom iz dosade, poceo da se dopisuje, kao aj da probamo dopisivanje sa devojkama iz srbije i eto tako nekako naletesmo jedno na drugo. Ispocetka je chat delovao bukvalno kao da cemo se raspicatki i pre nego sto smko poceli, ali onda dodat malo kurtoazije i pokazete dozu strljenja za nekoga, jer prosto nije svakome jenako lako da se opusti, i ljudi moji, kad smo se mi konacno nasli na toj tacki, to je zaista preralo u pravu zabavu. Natocila sam sebi neko crveno vince u casu, pored sebe stavila, cinijicu sa maslinkama, i druzenje je pocelo. Prvo smo pricali one znate, neobavezne tme, svakidasnje iz svakodnevice ko gde ide, sta radi, cime se bavi, pa polako poteglo se pitanje gde se ko najcesce krece, jer zaboravila sam da vam kazem tako cete najlakse upoznati devojke iz vaseg grada sa kojim jedino i ima smisla ovakav nacin upoznavanja, jer onda se mozete i nadati necemu vise od pukog caskanja preko neta. elem, tako smo se mi dokali svih tema, da bismo na kraju dosli i do one najsladje, da ne kazem zabranjene teme, naravno slutite svi vec da je rec o seksu. tad smo vec bili svi i malo pripiti, dalo se naslutiti i za njih dvojicu, ja sam se svakako bila opustila, i to po prilici, i mogla sam da se ne stidim i pocnem pricu o seksu sa dva totalna stranca. Pricali smo i kuckali takvom brzinom, da je vec bilo i pomalo smesno, kao neki frikovi kompjuteraski, vise je licilo i poprimilo dimenzije kao sto je neki hot kuckanje da bi na momente bilo i vrlo napaljivo. Jer jednostavno i sam aideja da se otvarate i ispovedate nekom potpunom strancu, je po meni zaista napaljiva i vrlo dize adrenalin i dize hormone. Moji su se bas bili uskomesali i zelea sam da ih upoznam, da su tu pored mene, mada bolje da nije bilo tako, jer devojke za razgovor ne garantujem da bih im odolela. Sto ne znaci da necu u nekoj drugoj slicnoj prilici. osetila sam u jednom momentu da su mi gacice totalno mokre od silne napaljenosti, pocela sam da mastam da je bar jedan tu blizu da oseti moju vrelinu izmedju nogu, oci su mi se bile totalno zamutile, i pocela sam da se mazim, onako usput dok se kuckamo. najveci je fazon bio kad sam i rekla kako se osecam i kako na mene deluju. Mislim da bi pokidali sve zice da su mogli da dodju i osete me. Ali sve u svemu, to smo ostavili za neku drugu priliku, vazno je da smo probili led, i da cemo s e sigurno cuti jos koji put, pre nego odlucimo da se mozda i vidimo, bar kad sam ja u pitanju, pozz do sutrra....

Нема коментара:

Постави коментар